Skocz do zawartości
skilledovv

Regulamin serwerów CS:GO

Recommended Posts

Ogólny regulamin serwerów CS 1.6 i CS:GO
Pamiętaj, że regulamin danego serwera jest nadrzędny niż ogólny regulamin!

Wprowadzenie:

  • Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki graczy serwerów DangerZone.pl
  • Granie na serwerach jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu
  • Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z nieprzestrzegania go
  • Posiadanie Admina/vipa nie zwalnia z nieprzestrzegania regulaminu
  • Wszystkie kary nakładane są według taryfikatora banów

 

Zasady ogólne:

  • Zabronione jest używanie obraźliwych, wulgarnych, reklamujących, o tematyce rasistowskiej, religijnych nicków,a także, adresów o nieznanym pochodzeniu itp.
  • Podszywanie się pod gracza/admina jest surowo karane.
  • Otrzymując bana mamy 24h na odwołanie się od niego od otrzymania go.

Rozgrywka:

  • Zabronione jest używanie jakichkolwiek wspomagaczy ułatwiających rozgrywkę
  •  Zakaz wykorzystywania bugów gry również tych wynikających z działania serwera
  • Zabronione jest tzw. "Trollowanie graczy"
  • Zabronione jest podpowiadanie, gdzie znajduje się osoba z drużyny
  • Zabronione jest reklamowanie konkurencyjnych serwerów na czacie oraz w nicku.
  • Rashowanie dozwolone od 1:30
  • Zakazuje się drużynie wykonującej cele mapy (terrorystów) kampienia
  • Używanie mikrofonu dozwolone jest po ukończeniu 16 lat i posiadania mutacji głosu (wyjątkiem jest danie info - tylko info)
  • Zabronione celowe wyrzucanie paki w niedostępne miejsca
  •  Zakaz puszczania bindów, muzyki na voice chat
  •  Zakazuje się obrażania innych graczy
  •  Zakaz spamienia na czacie "xxx odpalony sprawdź go!", od tego jest u@
  • Zakaz wszelkich ciągnących się rozmów odbiegających od tematyki serwera oraz csa
  • Zabronione jest posiadanie nie odpowiednich nicków
  •  Zakaz używania programów mutujących głos
  • Zakaz podszywania się pod adminów oraz kogoś z administracji
  • Notoryczne rushowanie bedzie karane
  • Notoryczne zmiany drużyny beda karane banem 

 

Taryfikator banów:

  1. Używanie wspomagaczy lub skryptów BAN (Perm)
  2. Kłótnia słowna, bądź pisemna z adminem WYCISZ --> BAN (5 - 60 min) 
  3. Obraza gracza słowna lub pisemna WYCISZ --> BAN (10 - 600 min) 
  4. Obraza admina słowna lub pisemna WYCISZ --> BAN(1 - 24 h) 
  5. Częste używanie wulgaryzmów WYCISZ --> BAN (5 - 60 min) 
  6. Reklamowanie innych sieci/serwerów BAN (7 dni - Perm) 
  7. Używanie mikrofonu bez posiadania mutacji MUTE (Perm) do odwołania
  8. Podawanie info np. na TS3 lub Skype będąc w przeciwnych drużynach BAN (1 - 7 dni)
  9. Kampienie na respie przez całą rundę KICK --> BAN (5 - 60 min)
  10. Niewykonywanie celów mapy KICK --> BAN (5 - 30 min)
  11. Ciągłe używanie innego języka niż polski czy angielski MUTE (Perm)
  12. Nadużywanie mikrofonu/używanie bindów MUTE (30 min - Perm)
  13. Podszywanie się pod innego gracza BAN (1 - 7 dni)
  14. Podszywanie się pod członka administracji BAN (7 - 60 dni)
  15. Posiadanie obraźliwego nicku i nie zmienianie go na prośbę gracza/admina BAN (5 - 600 min)

 

Zasady administratorów serwera:

  • Administrator nie ma prawa wyrzucać oraz banować innego gracza gdy ten nie łamie regulaminu.
  • Administrator nie jest upoważniony do zmiany mapy bez wcześniejszego głosowania.
  • Administrator ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza.
  • Administrator ma obowiązek bezwzględnego karania graczy wg. regulaminu.
  • Zabronione jest nadużywanie uprawnień i faworyzowanie innych graczy.
  • Administrator nie ma prawa używać na graczach slapowania, podpalenia, zamrożenia itp.
  • Każdy Administrator ma prawo do wymierzania kar na podstawie skarg złożonych na forum, jeżeli nie dotyczą one osób równych lub wyższych rangą.
  • Administrator jest zobowiązany do przestrzegania tabeli kar.
  • Administrator ma prawo do zdjęcia bana wyłącznie w wypadku złożenia odwołania przez zbanowanego gracza.
  • Odwołanie od bana może rozpatrzyć jedynie administrator który go nałożył, administrator wyższy rangą lub  UBTeam.
  • Łamanie regulaminu wiąże się z straceniem pozycji administratora i otrzymaniem bana wg. tabeli kar.
  • Wszystkie bany podlegają powyższym zasadom - również te nałożone na administrację.
  • Administrator może nałożyć karę nie widniejącą w Taryfikatorze banów, jeżeli sytuacja przekracza normy uznawane za stosowne!

 

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, nie informując o tym graczy! Każda aktualizacja zostanie poparta innym kolorem, datą i notatką w postach niżej!

  • Super 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...